سید احسان حسینی مدافع تیم فوتبال نساجی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، تا یک ماه آینده نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و در بازی با پرسپولیس هم غایب خواهد بود.

احسان حسینی

همشهری آنلاین: نساجی در حالی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که ۶بازیکن خودش را در اختیار نخواهد داشت و یکی از آنها احسان حسینی است که در بازی با هوادار مصدوم شد. او در مصاحبه با همشهری آنلاین در مورد مصدومیتش می‌گوید: «متاسفانه در بازی با هوادار از ناحیه زانو مصدوم شدم و خیلی استرس داشتم که این مصدومیت جدی باشد. بعد از گرفتن ام آر آی در نهایت مشخص شد که رباطم دچار کشیدگی شده و پاره نشده است. این مصدومیت ۳ تا ۴ هفته زمان می ‌برد، وقتی گفتند یک ماه غایب هستم خوشحال شدم چون می‌ترسیدم که رباطم پاره شده باشد.»

حسینی در مورد شرایط نساجی و نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری تاکید می‌کند: «دوست ندارم بهانه بیاورم و دنبال توجیه باشم، شاید در بعضی بازی‌ها خوب کار نکردیم ولی در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. وقتی خوب بازی می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم، طبیعتا بازیکنان ناراحت می‌شوند و ممکن است ذهن و تمرکز آنها به هم بریزد. بیخود نیست که تعداد مصدومان نساجی زیاد شد چون تیم ما خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت.»

از مدافع نساجی در خصوص استعفای سید مهدی رحمتی سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «آقا مهدی تا جایی که می‌توانست زحمت کشید و هر کاری انجام داد تا تیم نتیجه بگیرد. من برای او آرزوی موفقیت دارم، حالا هم باشگاه مربی اسپانیایی آورده که مربی با تجربه و با سابقه‌ای است، امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.»

کد خبر 819073

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha